You've got that one thing

Hej! sovtill tolv och sen stress packa ner allt i väskan! Just nu sittkr jag i bilen påväg till Stockholm :) bloggar från min iPad så kan tyvärr inte lägga in nån bild. Lyssnar på believe hela vägen dit nudå ;) så jäkla bra! 
är sjukt hungrig, åt inte så mycketill frukost i morse så får skylla mig själv;) 
Har regnat dom senaste dagarna hemma, så har inte kunnat sola precis! Såklart så är det soligt väder nu baraför att jag ska sitta i en bil hela dagen ;) Lucky me! 
Ska inte klaga för de ser ganska mörkt ut på himlen nu iaf.
Kommer sakna nicki(hunden) nu, vi ska däruppe i en vecka ungefär :/ men överlever nog haha!
Nu mår jag illa snart om ja ska sitta och titta ner på skärmen längre så ska nog sluta nu, men vi hörs senare sötnosar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0