I know the sun will set to rise

godmorgon! vaknade runt tio tiden men har segat runt fram till nu ;) varför vaknar man tidigt bara för att man vet att man kan sova länge?! måste fixa allt till imorn, packa och städa (: får ta tag i det nu, fastän jag inte har nån lust alls med det.
måste kolla upp vilka datum jag ska göra vad i stockholm, så det inte blir helt konstigt hehe.. jag vet inte hur jag gjorde men har fixat en ikon som blädrar bland mina instagram bilder som ni kanske ser :) 
jag tog inte min personliga instagram för jag har bara runt fem bilder där och det blir lite tjatigt , plus att justin snyggar upp bloggen ;)  åh asså jag har inte ETT PAR helt fungerande hörkurar just nu! det är bara den ena hörsnäckan som fungerar,den andra är det glapp i. så är det i alla... hur ska jag överleva i bilen ända till sthlm? :/ 
hörs sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Therese [fotoblogg]

Hej! Jättefin blogg :) Har du lust att göra ett bloglovin'-byte? Om du vill så kommentera min blogg vilket nummer du blev eller skriv att du följer mig så gör jag detsamma! Ha det bra :)

Svar: Tack! Jag följer dig på bloglovin :) ha det bra!(:
emmyyniilsson.blogg.se

2012-06-28 @ 16:52:54
URL: http://gollasfoto.blogg.se
Postat av: Emmy

Hejsan, allt bra idag? :D

2012-06-28 @ 19:58:50
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-06-28 @ 21:24:10
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0