Where Would I be if you didn't believe?

Hej :)❤
Har varit en lagom seg dag idag i stockholm , men typ bästa dagen ever. För fick veta att Justin släpper biljetter till en konsert i sverige nu på fredag !!:D omg jag dog, och vet inte om jag hat levt upp än.. hafanan måste va as snabb för att hinna få nån innan de är slutsållt :/ men jag hinner! 
Köpte ett linne och några armband på stan idag , kan lägga upp dom här sen men kan tyvärr,inte eftersom jag bloggar från min iPad som man inte kan ladda upp bilder ifrån. Ska dom inte fixa blogg.se appen snart? För där kan man ju det.. ;)
Ska hoppa in i duschen nu , vaknade tidigt så är as trött nu! 
Godnatt sötnosar ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0