Live the life you love

Hej! Tidig morgon idag haha, vaknade av att solen sken in under rullgardinen, sjukt fint väder ! :D
Skulle tro att det är skapligt hemma i Oskarshamn med :) Hade tänkt sätta mig här på altanen och sola lite nu, fast
Ska nog käka & hoppa in i duschen först :) köpte lite igår, men inte så mycket, bara ett par shorts, bambuborste,
Dom ska ju gå i massa inrednings afärer hela tiden! Så vi ska åka till Skärholmen innan vi åker hem nån dag, vi åker nog på torsdag efter fem nån gång (: 
Instagram funkar fortfarande inte helt som de ska än shiiiiit! Så det är därför mina ig bilder inte syns ! Men de borde göra det snart,w
Ja ska hoppa in i duschen nu innan nån annan hinner ta den! Hörs sötnosar!:)❤

Kommentarer
Postat av: Åsa♥

Nu kan du kika in vem som vann dagens blogg. Jag har INGEN ny omgång nu, eftersom jag tänker ta paus med bloggandet! Jag kommer att komma tillbaka men vet ej när, kanske i augusti! Ha en superbra sommar! :D
/Åsa :)

2012-07-01 @ 15:08:08
URL: http://Blomqvistbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0