Be yourself, everybody else is taken

Hej❤ Gud vad snabbt dagarna går !:) känns som att jag nyss vaknade.
har lovat milla att spela Wii med henne nu efter enhalvtimmes letande efter spelkontrollerna ;)
vi har varit och kollat i lite affärer och grillat för ett tag sen :) så känns som art jag kommer spränngas snart (;
Milla,stefan & Sara ska åka iväg till Umeå så nu får vi låna deras jättefina lägenhet här i Stockholm vid vattnet !:)
De ska åka imorn så mamma och jag ska fixa min iPhone som är helt trög, hoppas jag får en ny!
Men skulle inte tro det haha, fast man hör inte mig om nån ringer och det är så sjukt störande ibland!
om vi inte kan fixa det får jag väl skriva sms heltiden så fort jag vill nåt ;)
Hörs imorn sötnosar!!❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0